لیوسا
0

۱۱ ایده جذاب و چشم‌نواز برای تغییر دکور تابستانی

بازدید 849

از حجم زیاد لباس‌های بافتنی، دست‌های یخ‌زده، و شب‌های طولانی رها شده‌اید و در تابستانی‌ترین روزهای سال ایستاده‌اید. بیایید حال‌وهوای خانه را مناسب با این فصل جذاب تغییر دهید. ما با ایده‌های جذابی برای تغییر دکور تابستانی آمده‌ایم.

چه کسی بدش می‌آید خانه حس‌وحال تعطیلات، ساحل و کنار دریا را داشته باشد؟ شک نکنید که خانه شما هم به کمی تغییر دکور تابستانی نیاز دارد. می‌خواهیم ایده‌های جذابی برای تغییر دکور تابستانی به‌ شما بگوییم که ترند سال ۲۰۲۰ به‌حساب می‌آیند.

۱- طرح گل‌گلی دوست دارید؟ دست به‌کار شوید

امسال طرح‌های گل‌دار طرفدار زیادی پیدا کرده‌اند و تابستان بهترین زمان برای به‌کار بستن آن است. از کاغذدیواری، پرده حمام و  کوسن گل‌دار غافل نشوید. شاید بخواهید راهرو ورودی خانه را با کاغذدیواری گل‌دار بپوشانید که امسال مد شده و کوسن‌های ساده و تک‌رنگ را با کوسن‌های گل‌گلی عوض کنید.

در هر جای خانه که بتوانید طرحی از طبیعت اضافه کنید، دل‌انگیز می‌شود. همین‌طور به قاب عکس با طرح گل و گلدان‌ گل طبیعی فکر کنید. گاهی چند شاخه گل بخرید و در چند گلدان روی میز، روی اوپن آشپزخانه و کنار مبل‌ها قرار دهید.این پرده‌های حمام جذاب را ببینید

۲- وسایل مسی در خانه دارید؟ همه را رو کنید

یکی از ترندهای دکوراسیون سال ۲۰۲۰ استفاده از مس در چیدمان خانه است، به‌ویژه در سبک وینتیج، صنعتی. وسایل مسی در دکوراسیون سنتی ایرانی جایگاه خاص خودش را دارد. پس فرصت را غنیمت بشمارید و اتاق نشیمن و اتاق خواب را با چنین وسایلی تزیین کنید.

لوستر یا آباژور مسی، وسایل دکوراتیو مثل گلدان، شمعدان و قندان خیلی کاربردی هستند. شاید هم میوه‌های جذاب تابستانی را در بشقاب و کاسه‌های مسی بریزید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید