لیوسا
0

هایلایتر آرایشی چیست ؟ +نکات قبل از خرید

بازدید 976

هایلایترها از آن لوازم آرایشی هستند که شاید دقیقا ندانید چطور استفاده می‌شوند اما کاربرد زیادی دارند و می‌توانند آرایش صورت‌تان را تمیز و بسیار حرفه‌ای کنند. در این مقاله به شما می‌گوییم که هایلایتر آرایشی چیست و برای خریدش باید به چه نکاتی دقت کنید.

هایلایتر آرایشی چیست؟

روزبه‌روز به تعداد لوازم موجود در دنیای آرایش اضافه می‌شود. برای همین هم هست که بعضی نام‌ها چندان برای‌مان ملموس نیستند. البته با وجود بلاگرها و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی و البته تبلیغات آرایشی متعدد موجود در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی، چیزهایی به گوش‌مان می‌خورد ولی برای شناخت‌شان باید بررسی‌های دقیق‌تری داشته باشیم.

هایلایترها لوازمی برای آرایش هستند که می‌توانند پوست صورت را در هر نقطه‌ای که بخواهید درخشان‌تر و براق‌تر نشان بدهند. هایلایت‌کردن یعنی براق‌کردن بخش‌هایی از صورت در آرایش؛ این دقیقا مقابل کاری است که کانتورکردن روی پوست انجام می‌دهد. با کانتور سعی می‌شود که سایه‌هایی روی بخش‌هایی از پوست ایجاد شود و با هایلایترها داستان به سمت درخشان و براق‌کردن پوست می‌رود.پرفروش‌ترین هایلایترهای صورت را ببینید

چرا از هایلایتر استفاده می‌کنیم؟

هایلایتر آرایشی چیست

با هایلایترها می‌توانید روی بخش‌های مختلف پوست درخشش ایجاد کنید. البته کسانی که پوستی چرب دارند، باید در استفاده از این لوازم آرایشی دقت داشته باشند و با استفاده بیش‌ از حد، شفافیت زیبا و درخشش پوست را مخدوش نکنند. به‌طور کلی، کسانی که پوستی چرب دارند، بیشتر باید به سراغ مات‌کردن پوست خود بروند.

به‌عبارت دقیق‌تر، کار هایلایترها این است که طوری پوست را شاداب و براق نشان بدهند که انگار مقابل نورپردازی مناسب و جذابی قرار گرفته است. اگر به‌درستی از این لوازم آرایشی استفاده کنید، بخش‌های مختلف پوست به کمک‌شان جلوه زیباتری پیدا می‌کند و البته دایره‌های سیاه و لک‌های پوستی هم پوشش داده می‌شوند.

در واقع، هایلایترها هم برای زیباترکردن پوست کاربرد دارند و هم خاصیت پنهان‌سازی نقص‌ها و عیوب پوست صورت را عهده‌دار می‌شوند. در مواقعی که می‌خواهید آرایشی طبیعی داشته باشید، این لوازم بسیار کاربردی می‌شوند. اگر شیوه صحیح استفاده از هایلایتر را بلد باشید به پوست‌تان جلوه‌ای شاداب و سالم خواهید داد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید