لیوسا
0

راهنمای خرید جعبه ابزار خودرو؛ وسایلی که برای در راه نماندن نیاز دارید

بازدید 405

جعبه ابزار خودرو یکی از چیزهایی است که بهتر است همیشه در ماشین‌تان داشته باشید. این راهنما به شما در خرید جعبه ابزار خودرو کمک می‌کند تا بدانید که کدام ابزارها کاربردی و ضروری هستند و در شرایط اضطراری به کمکتان می‌آیند.

چرا خرید جعبه ابزار خودرو ضرورت دارد؟

شاید فکر کنید وقتی جایی از ماشین مشکل پیدا می‌کند، بهترین کار این است که آن را به تعمیرگاه ببرید. این کاملا درست است که باید کار را به کاردان سپرد، اما واقعیت این است که گاهی اوقات رفع مشکلات مربوط به خودرو چندان پیچیده نیست. کافی است یک‌سری ابزارهای ساده داشته باشید و خودتان مشکل را برطرف کنید. با این کار در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید.

به‌علاوه، گاهی پیش می‌آید که در شرایط اضطراری گیر کرده‌اید و حتی به امدادخودرو دسترسی ندارید. با خودتان فکر می‌کنید اگر ابزار داشتید، می‌توانستید مشکل ماشین را برطرف کنید. بنابراین خرید جعبه ابزار خودرو که شامل چند ابزار ساده ولی کاربردی باشد، واقعا ضروری به نظر می‌رسد. در ادامه برخی از ابزارهای مفید در جعبه ابزار را معرفی می‌کنیم:

مجموعه‌ای از سوکت درایو

خرید جعبه ابزار خودرو - مجموعه سوکت درایوها

این مجموعه بیشترین کاربرد را برای اتومبیل شما دارد. اندازه‌های استاندارد آن که سه‌هشتم اینچی، ¼ اینچی و ½ اینچی هستند معمولا مناسب‌ترند.

انبردست و سیم‌چین

خرید جعبه ابزار خودرو - انبردست

تعداد زیادی قطعات الکتریکی در خودرو وجود دارد که سیم‌های زیادی دارند. برای مثال می‌توان به رادیو، سیستم پخش صوتی، اسپیکرها، چراغ‌های بزرگ جلو و چراغ سقف اشاره کرد. اگر مشکلی برای این قطعات پیش بیاید سیم‌چین و انبردست لازم دارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید