لیوسا
0

خرید کرم ویتامین سی روشن‌کننده؛ همه نکاتی که باید بدانید

بازدید 527

اما خوب است اول چند نکته را درباره این محصول که به‌شکل کرم یا سرم تهیه می‌شود، بدانیم و بعد خرید کنیم. باید بررسی کنیم این محصول قرار است چه کار کند. چه مدت زمانی طول می‌کشد تا اثرش را به ما نشان دهد. کجای روتین آرایشی ما قرار می‌گیرد. با چه ماده‌ای تداخل ایجاد می‌کند و خلاصه همه‌ نکته‌های لازم پیش از خرید کرم ویتامین سی را بدانیم. «درجه» این‌جاست تا همه این نکته‌ها را بگوید.

۱- کرم یا سرم ویتامین سی چه کارهایی برای پوست انجام می‌دهد؟

ویتامین سی آنتی‌اکسیدان به‌حساب می‌آید و از پوست درمقابل آسیب‌های محیطی مراقبت می‌کند. استفاده از محصولات روشن‌کننده ویتامین سی باعث کم شدن چین‌های ریز صورت می‌شوند. روی تولید کلاژن اثر مثبتی دارند و به خوب شدن جای زخم کمک می‌کنند.

یکی دیگری از خوبی‌های این محصول جذاب این است که از پوست درمقابل اثر منفی اشعه UV آفتاب حمایت می‌کند. همین‌طور سپر محافظ پوست دربرابر آلودگی‌ هوا  و محیط است. به‌خاطر همین ویژگی‌های هیجان‌انگیز است که کرم روشن‌کننده ویتامین سی می‌تواند پیر شدن پوست را به تعویق بیندازد.

برای این‌که بهترین نتیجه را از این ویتامین بگیریم، باید آن را مستقیم روی پوست بمالیم. زمانی که ویتامین سی را به‌شکل مکمل دارویی یا در غذاها و میوه‌ها مصرف می‌کنیم، بخش کوچکی از آن به پوست می‌رسد. اما هنگامی‌که ویتامین سی را به‌شکل سرم یا کرم به پوست می‌زنیم، به بهترین شکل جذب پوست می‌شود.

روشن شدن لکه‌های قهوه‌ای روی پوست، محو شدن یا بیشتر نشدن چین‌های ریز روی صورت، روشنی، شادابی و سرزنده شدن پوست، از نتیجه‌های خرید سرم ویتامین سی یا کرم آن است. مانند هر محصول پوستی دیگری، با یک روز و یک هفته استفاده، معجزه‌ای رخ نمی‌دهد. اما اگر صبور باشیم و دو تا سه ماه به‌طور منظم ویتامین سی را به پوست‌مان برسانیم، کم‌کم اثر مثبت آن را خواهیم دید.پرفروش‌ترین کرم‌های ویتامین سی را ببینید

۲- هنگام خرید سرم یا کرم ویتامین سی، دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟

ویتامین سی را با عنوان اسکوربیک اسید روی مشخصات محصول می‌بینیم. البته ممکن است این ویتامین به‌شکل‌های دیگری هم در محصولات بهداشتی دیده شود. اما آن‌چه در این‌جا موثر و مفید است، اسکوربیک اسید (L-Ascorbic acid) خواهد بود. بهتر است اسکوربیک اسید جزو پنج ماده‌ تشکیل‌دهنده اول محصول باشد. یعنی هر چه بالاتر نوشته شود، یعنی اهمیت بیشتری داشته.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید