لیوسا
0

بهترین بازی های دونفره خانگی؛ ۳۰ بازی سرگرم‌کننده برای روزهای خانه‌نشینی

بازدید 399

یک بازی جالب شیرینیِ دورهمی‌های دونفره با دوست صمیمی یا همسرتان یا حتی اعضای خانواده‌تان را بیشتر می‌کند. اگر با بازی های دونفره خانگی آشنا باشید، هم سرگرم می‌شوید و لذت می‌برید و هم با روحیات یکدیگر بیشتر آشنا می‌شوید. در این مطلب، فهرستی از انواع بازی‌ های دونفره خانگی را برای شما آماده کرده‌ایم. در دورهمی دونفرۀ بعدی خود، یکی از این بازی‌ها را امتحان کنید. مطمئن باشید این دورهمی با دورهمی‌های قبلی متفاوت خواهد بود.

کمک به شناخت طرف مقابل با بازی‌

اگر دوست دارید ویژگی‌های شخصیتی طرف مقابلتان را بیشتر و بهتر بشناسید، بازی‌ های خانگی دونفره این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند. آیا او اهل رقابت است؟ آیا هنگام باخت صبور است یا زود از کوره درمی‌رود؟ آیا تمام فکر و تلاشش برد در بازی است یا از سرگرم‌بودن در کنار شما لذت می‌برد؟ آیا او در بازی‌های تیمی اهل همکاری و هم‌فکری است؟ هنگام بازی، پاسخ این پرسش‌ها را پیدا خواهید کرد. بازی جنبه‌های مختلفی از شخصیت افراد را آشکار می‌کند.

بازی‌ های دونفره خانگی که به وسایل خاصی نیاز ندارند

بهترین بازی های دونفره خانگی - بازی های ساده

۱. اسم ترانه رو حدس بزن

به‌نوبت، یک ترانه یا آهنگ را از فهرست ترانه‌های موردعلاقه‌تان انتخاب و پخش کنید. رقیبتان ۳ تا ۵ ثانیه فرصت دارد اسم ترانه و نام خواننده یا آهنگساز آن را حدس بزند. اگر می‌خواهید بازی سخت‌تر شود، قسمت‌های پرتکرار و شناخته‌شده ترانه را پخش نکنید و سراغ ترانه‌های معروف نروید. هرکسی در نوبت خود نام ترانه را درست حدس بزند ۱ امتیاز می‌گیرد. این بازی هم فال است و هم تماشا؛ چون علاوه بر اینکه از شنیدن آهنگ‌‌ها لذت می‌برید، با سلیقه موسیقایی همراهتان نیز آشنا می‌شوید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید