لیوسا
0

کاهش بی‌سابقه قیمت تویوتا کمری هیبرید

بازدید 990

تویوتا کمری ۲۰۲۱ که اوایل سال جاری رونمایی شد و انتظار می‌رود در ماه جاری تولید شود، برای مدل سال جدید چند به‌روزرسانی تازه و تجدیدنظرهای کوچک بصری ارائه می‌دهد که به متمایز شدن تیپ‌های مختلف آن کمک می‌کند.

نمای جانبی خودروی هیبریدی تویوتا کمری / 2021 Toyota Camry Hybrid

انتظار می‌رود سواری سالون سایز متوسط تویوتا ​​پس از مدت کوتاهی از آغاز مونتاژ به نمایندگی‌های فروش برسد، اما هنوز در مورد قیمت‌گذاری آن خبر رسمی دردسترس نیست؛ هرچند که یکی از خبرگزاری‌های خودرویی در این زمینه ادعای جالبی را مطرح کرده است.

درحالی‌که وب‌سایت رسمی تویوتا هنوز کمری ۲۰۲۰ را در فهرست فروش قرار داده است، بخش Roadshow  متعلق به وب‌سایت CNET گزارش می‌دهد که قیمت مدل ۲۰۲۱ کمری هیبرید با احتساب هزینه‌ی ۹۹۵ دلاری برای حمل تا مقصد، از ۲۸،۲۶۵ دلار شروع می‌شود. درنتیجه مدل ۲۰۲۱ کمری ۱،۱۶۰ دلار از مدل کنونی ارزان‌تر خواهد بود، درحالی‌که تیپ SE حدود ۱،۳۴۵ دلار ارزان‌تر است و با قیمت ۲۹،۷۸۰ دلار به فروش می‌رسد. قیمت تیپ XLE با ۵۶۰ دلار کاهش به ۳۳،۱۶۵ دلار رسیده است، درحالی‌که تیپ جدید XSE با قیمت ۳۳،۷۱۵ دلار عرضه خواهد شد.

نمای عقب خودروی هیبریدی تویوتا کمری / 2021 Toyota Camry Hybrid

علاوه بر بدنه‌ی اصلاح شده، تویوتا کمری ۲۰۲۱ از مجموعه تجهیزات دستیار راننده Safety Sense 2.5+ بهره می‌برد که متشکل از سیستم استاندارد پیشگیری از تصادف با قابلیت تشخیص دوچرخه‌سوار در نور روز و تشخیص عابر پیاده در حالت نور پایین، پشتیبانی از حرکت در تقاطع، دستیار فرمان اضطراری، کنترل کروز تطبیقی ​​پیشرفته، یادآور صندلی عقب و سایر امکانات جدید است.

مدل پایه تویوتا کمری دارای صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی با رادیو ماهواره‌ای، الکسا آمازون به‌همراه اپل کارپلی و اندروید اتو است، درحالی‌که مدل‌های بالاتر دارای صفحه‌نمایش لمسی ۹ اینچی هستند و می‌توان آن‌ها را با سیستم صوتی لوکس JBL سفارش داد.

نمای کابین و داشبورد خودروی هیبریدی تویوتا کمری / 2021 Toyota Camry Hybrid

درحالی‌که تویوتا کمری هیبرید برای سال ۲۰۲۱ ارزان‌تر شده است، قیمت تیپ LE مجهز به پیشرانه بنزینی هنوز از ۲۵،۹۶۵ دلار شروع می‌شود. در سایر تیپ‌های این خودرو نیز ۳۱۵ تا ۴۱۵ دلار افزایش قیمت وجود دارد؛ به‌عنوان مثال تیپ TRD با قیمت ۳۳،۱۸۰ دلار به فروش خواهد رسید که ۱،۰۱۵ دلار گران‌تر شده است. کسانی که به مدل‌های غیر TRD ولی مجهز به پیشرانه چهار سیلندر خطی علاقه دارند، باید مبلغ ۳۱،۴۱۵ دلار پرداخت کنند و برای افزودن سیستم AWD به امکانات خودرو باید ۱،۴۰۰ دلار دیگر نیز بپردازند. علاوه بر این، تویوتا کمری تیپ XSE مجهز به پیشرانه خورجینی ۶ سیلندر با قیمت ۳۶،۵۴۰ دلار به فروش می‌رسد.

زومیت برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید