لیوسا
0

بهترین ماسک موهای ایرانی؛ مصرف‌کنندگان چه برندهایی را بیشتر پسندیده‌اند؟

بازدید 1077

ما با توجه به معیارهای بالا، ۹ ماسک مو را که مثبت‌ترین نظرات را در سایت‌های فروش آنلاین از جمله دیجی‌کالا داشته‌اند، انتخاب کرده‌ایم.  و در ادامه به ترتیب از بهترین که شماره یک است را برایتان نقد و بررسی کردیم. 

۱- ماسک موی ترمیم‌کننده شون مدل Ginseng And Keratin

ماسک موی ترمیم کننده شون مدل Ginseng And Keratin حجم 300 میلی لیتر

ماسک موی جنسینگ و کراتین شون، ماسکی مناسب موهای خشک، رنگ‌شده و آسیب‌دیده است. این ماسک مو با داشتن عصاره ریشه جنسینگ، روغن جوجوبا و کراتین هیدرولیز شده علاوه بر تغذیه عمقی مو یک لایه پروتئینی محافظ هم برای ترمیم ساختار سطح مو و جلوگیری از تخریب و شکنندگی مو ایجاد می‌کند و در نهایت به از بین بردن گره‌های مو و تنظیم PH مو هم کمک می‌کند.

این ماسک مو باید بعد از شستشوی مو با شامپو، در حالی که موها هنوز خیس هستند، به مدت پنج دقیقه روی ساقه مو بماند و سپس آبکشی شود. از آنجایی که این ماسک حاوی جنسینگ است می‌تواند در مقابله با ریزش مو هم موثر باشد و پوست سر را از خشکی نجات دهد.

ماسک شون از ایجاد الکتریسیته ساکن هم جلوگیری می‌کند. این ماسک بنابر نظرات مصرف‌کنندگان در سایت‌ دیجی‌کالا و اینستاگرام برند شون، از آن دسته محصولاتی است که بسیار مقبول بوده و نظرات مثبت نسبت به آن بیش از نظرات منفی است بنابراین شاید اگر این ماسک را یکی از بهترین ماسک موهای ایرانی بنامیم، دور از ذهن نباشد.

حجم: ۳۰۰ میلی‌لیتر

ویتامین: ندارد

نوع عصاره: جنسینگ و کراتین

مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

تجربه اکثر مصرف‌کنندگان این محصول نشان می‌دهد که ماسک ایرانی، موهای خشک آنها را نرم کرده و شانه زدن موها بعد حمام را خیلی راحت می‌کند و گره‌های موها را به خوبی از هم باز می‌کند. 

ماسک موی شون با حجم ۳۰۰ لیتری و در ظرفی کاسه‌ای عرضه می‌شود که اکثر خانم‌ها ارزش خرید آن را به نسبت قیمتش مناسب می‌دانند.لینک خرید این ماسک مو از دیجی‌کالا

یکی از نکات منفی که در خصوص این محصول گاهی بیان شده بوی آن است. عده‌ای از خانم‌ها بوی این محصول را مناسب نمی‌دانند هر چند می‌توان گفت بوی محصول تا حدودی به سلیقه شخصی بستگی دارد.

نکته منفی دیگری که برخی از خانم‌ها در خصوص این ماسک مو بیان کرده‌اند این است که این محصول تاثیری در رفع وزی موی آنها نداشته است. بنابراین اگر به دنبال رفع وزی موی خود هستید محصولات دیگر را امتحان کنید

۲- ماسک مو کامان مدل Amino Min Biotin + zinc

ماسک و نرم‌کننده موی بیوتین و آبرسان داخل حمام کامان حاوی زینک و ویتامین‌های دیگری است که از نازک و شکننده شدن موها پیشگیری می‌کند و مقاومت آنها را در برابر استفاده از سشوار، اتوی مو و موخوره بالا می‌برد.

این ماسک برای افرادی که به دنبال ماسک مویی با حجم بالا و قیمت مناسب هستند، خوب است. ماسک موی بیوتین کامان مناسب موهای خشک، رنگ شده و موی عادی است. از جمله ویژگی‌های اصلی آن طبق آنچه در مشخصات این محصول قید شده می‌توان به مغذی بودن، درخشان‌کنندگی و تقویت‌کنندگی آن اشاره کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید