لیوسا
0

بازدید مجازی از موزه‌های معروف دنیا؛ ۹ موزه مشهور دنیا را رایگان ببینید

بازدید 610

آثار تاریخی و هنری و ارزشمند از گوشه‌وکنار دنیا است. زندگی بعد از شیوع ویروس کرونا در دنیا تغییر کرده است، از تحصیل و کار گرفته تا سفر و بازدید از موزه! با وجود این به‌لطف اینترنت، در شرایط همه‌گیری یک بیماری و قوانین منع از سفر، می‌توانیم سراغ دالان‌های مختلف در موزه‌های معروف دنیا برویم. به همین منظور، تعدادی از بزرگ‌ترین موزه‌های دنیا امکان بازدید مجازی را فراهم کرده‌اند که در ادامه، آنها را معرفی خواهیم کرد. در همین لحظه، از هرجایی در صورت دسترسی به اینترنت، می‌توانید بهترین موزه‌های دنیا را ببینید و لذت ببرید.

. موزه لوور

بازدید مجازی از موزه لوور فرانسه

موزه لوور پاریس بدون تردید جذاب‌ترین و مشهورترین موزه دنیاست. موزه لوور آن‌قدر پراهمیت است که به نمادی از شهر پاریس تبدیل شده است. در این موزه، بیش از ۳۸هزار اثر از دوران پیش از تاریخ تا قرن بیست‌ویکم به نمایش گذاشته شده است. این موزه بیش از ۷۲هزار متر مربع وسعت دارد. تمرکز موزه لوور بر نمایش آثار هنری، تاریخ و فرهنگ است.

در سال ۲۰۱۹ این موزه میزبان ۹٫۶میلیون بازدیدکننده بود و به پربازدیدترین موزه دنیا تبدیل شد. این موزه در کاخ لوور میزبانی می‌شود و خودِ ساختمان آن بسیار دیدنی و جذاب است؛ همین‌طور هرم لوور، که از شیشه و فلز ساخته شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید