لیوسا
0

بررسی ۳۶۰ درجه یخچال گالری اسنوا

بازدید 409

در این مطلب درباره یخچال گالری اسنوا برایتان گفته‌ایم. اینکه چه ویژگی‌هایی دارد و آیا محصول مناسبی برای شماست و به خریدش می‌ارزد یا خیر. با درجه همراه باشید.

طراحی زیبا و کاربردی یخچال گالری اسنوا

یخچال گالری اسنوا

بسیاری از خریداران در فرایند خرید محصولاتی مانند لوازم خانگی به ابعاد فنی دقت و توجه بیشتری می‌کنند. برخی هم فقط به‌دنبال ظاهر هستند و برای رسیدن به محصولی که از نظر ظاهری بیشتر به دل‌شان می‌نشیند، حاضرند هر هزینه‌ای بپردازند و حتی ممکن است کاربردها و نکات فنی را نادیده بگیرند.

در هر حال اگر قصد خرید یخچال داشته باشید، مدل یخچال گالری اسنوا انتخابی خوب و راضی‌کننده برای شماست. این مدل از یخچال‌های اسنوا هم از نظر فنی قوی است و هم از نظر زیبایی و طراحیِ کاربردی. اجازه بدهید که در ادامه بگوییم، زمانی که از طراحی جذاب و مناسب حرف می‌زنیم، منظورمان دقیقا چیست.تصاویر انواع یخچال اسنوا را ببینید

یخچال گالری هوای تمام مواد غذایی را دارد

همانطور که می‌دانید مدل‌های متنوعی از سوی برندهای مختلف تولید یخچال‌ در بازار وجود دارد اما ماجرا از این قرار است که یک نکته مهم در طراحی بیشتر این یخچال‌ها نادیده گرفته شده است و آن تقسیم‌بندی مناسب برای هر دسته از موادغذایی است!

حتما شما هم تصاویر کلیشه‌ای مرغ، تخم‌مرغ، کیک و… را روی بخش‌بندی یخچال‌ها دیده‌اید؛ تصاویری که قرار است راهنمایی باشند برای چیدمان.  این عکس‌ها در بخش‌های مختلف هر یخچال در بیشتر موارد راهنمایی‌ کاربردی نیستند.

در واقع، برای اینکه یخچال مرتب و منظمی داشته باشیم و همه مواد با نظم‌وترتیب در جای مخصوص خود بنشینند، به طراحی‌های دقیق‌تری نیاز است. هردسته از مواد غذایی عمر و شرایط نگهداری مخصوص به خود را دارند، شکل و ترکیب‌شان هم با یکدیگر فرق می‌کند. همچنین نیاز به این است که بنا به همه اینها و البته نیاز و دفعات دسترسی، در نقاط مختلف یخچال ساکن شوند.

طراحان یخچال گالری با درک همه این موضوعات، بخش‌بندی یخچال را بهینه کرده‌اند:

تقسیم‌بندی بیرونی و درونی فضای یخچال؛

تقسیم‌بندی بخش درونی به سه محفظه مختلف.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید