لیوسا
1

بررسی ۳۶۰ درجه کرم بی بی اکتی پور؛ آیا به خریدش می‌ارزد؟

بازدید 1474

داشتن یک پوست سالم و زیبا طی کردن نصف راه زیبایی است. یکی از راه‌های رسیدگی به پوست و زیباکردن آن، استفاده از بی بی کرم‌هاست. در این مقاله به نقد و بررسی کرم بی بی اکتی پور پرداخته‌ایم.

ویژگی‌های کرم بی بی اکتی پور چیست؟

بی بی کرم اکتی پور

ما می‌دانیم که شاید دقیقا ندانید، بی‌بی‌کرم چیست. پس قبل از اینکه به سراغ معرفی کرم بی بی اکتی پور برویم، برای‌تان درباره این نوع کرم کمی توضیح می‌دهیم. نگران نباشید. بی‌بی‌کرم یا BB-Cream مخفف این عبارت‌هاست:

  • blemish balm؛
  • blemish base؛
  • beblesh balm؛

همه اینها به معنای آن است که بی‌بی کرم‌ها برای رفع لک و زیباتر نشان‌دادن پوست استفاده می‌شوند. بی‌بی کرم‌ها هم کاربرد مراقبتی از پوست دارند و هم کاربرد زیباسازی. در واقع، چند محصول آرایشی و بهداشتی مانند کرم‌پودر، مرطوب‌کننده، کانسیلر و… در یک محصول جا خوش می‌کنند و پوست‌تان را زیباتر و سالم‌تر نشان می‌دهند. بی‌بی‌کرم‌ها می‌توانند روی پوست بنشینند و به‌عنوان زیرساخت آرایش یا در نقش کرم‌پودر برای‌تان عمل کنند.

کرم بی بی اکتی پور (Actipur) محصولی فرانسوی است و خاصیت ضدلک و ضدجوش دارد. این محصول به شکل رنگی و کرم‌پودری عرضه می‌شود و رنگ آن کرم روشن است. کسانی که پوست چرب دارند، به‌کمک کرم بی بی اکتی پور می‌توانند زیرساخت مناسبی برای آرایش پوست‌شان فراهم کنند. این کرم بافتی سبک دارد و نواحی مختلف صورت را به‌خوبی پوشش می‌دهد. زمانی که افراد با پوست‌های چرب از این کرم استفاده می‌کنند، دیگر برق‌زدن چربی روی پوست‌شان را نخواهند دید.

آشنایی دقیق‌تر با کرم بی بی اکتی پور

بی بی کرم اکتی پور

کرم بی بی اکتی پور پوست‌های چرب را صاف و یک‌دست نشان می‌دهد و آنها را مرطوب می‌کند. ترکیباتی در ساخت این محصول به‌کار رفته که می‌توانند ترشح سبوم را متعادل کنند؛ یعنی ترشح چربی پوست با استفاده از این کرم کنترل می‌شود. رطوبت موجود در بی بی اکتی پور هم پوست‌تان را تروتازه نگه می‌دارد.

جلوگیری از رشد و پخش‌شدن باکتری‌ها روی پوست هم از آثار استفاده از کرم اکتی پور خواهد بود. البته بدیهی است که کرم‌های بهداشتی-آرایشی نمی‌توانند پوست‌تان را از این رو به آن رو کنند. مثلا نباید انتظار داشته باشید که با یک دوره استفاده از کرم پوست‌تان صاف و شبیه آینه شود. در خرید و استفاده از هر محصولی باید واقع‌بین باشید.

برای اینکه بتوانید به این نقطه برسید، نظرات خریداران قبلی محصول به شما کمک شایانی می‌کند. در ادامه به سراغ نظرات خریداران قبلی کرم بی بی اکتی پور در دیجی‌کالا و سایت آمازون رفته‌ایم. مرور نظرات مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی به شما کمک می‌کند که درباره ابعاد مختلف این محصول بیشتر بدانید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کسمثبن گفت:

    بلیبلیبل

بیشتر بخوانید