لیوسا
0

ایده‌هایی چشم‌نواز برای استفاده از اکسسوری طلایی در دکوراسیون

بازدید 823

اضافه کردن بعضی از رنگ‌ها به چیدمان خانه، حال‌وهوای آن را زیرورو می‌کند، رنگی مثل طلایی. قرار است از کاربرد اکسسوری طلایی در دکوراسیون خانه بخوانید.

اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، «درجه» پیشنهاد می‌کند با وسایل دکوراتیو کوچک شروع کنید. در این مطلب می‌بینید که اکسسوری طلایی در کجای خانه کاربرد دارند و در کنار چه رنگ‌هایی به‌کار می‌روند.

رنگ طلایی در چه سبک دکوراسیونی کاربرد داشته؟

طلایی حس لوکس، تفاخر، برتری، مد و شیک بودن دارد. به همین دلیل عجیب نیست که در گذر سال‌ها همیشه جایگاه خودش را در دکوراسیون حفظ کرده. نکته این‌جاست که این جایگاه مدام تغییر کرده و اکنون دیگر بیشتر افراد آن را در اکسسوری‌ها می‌پسندند.

سبک‌هایی مثل امپراتوری، باروک، و روکوکو نتوانسته‌اند در دکوراسیون مدرن امروزی جایگاهی برای خودشان تعریف کنند. اما سبک کلاسیک به آپارتمان‌های شهرهای بزرگ راه پیدا کرد. این استایل خودش را با دکوراسیون طلایی نشان می‌دهد. استایل رترو هم که نشان از سبک‌های قدیمی دارد، با رنگ طلایی گره خورده.

می‌رسیم به سبک هنر نو که رنگ طلایی را در پارچه‌های براق و سازه‌های فلزی نشان‌تان می‌دهد. در آپارتمان‌های لافت دکور شیکی می‌بینم که بی‌تاثیر از طلایی نیست. این نوع خانه‌ها اغلب بزرگ هستند، سقف بلند دارند و کمترین دیوار در آنها دیده می‌شود. در سبک لافت طلایی کنار فیروزه‌ای و خاکستری کار می‌شود.

اما امروز بیشتر خانه‌ها دکوراسیون مدرن دارند، مینیمال و ساده تزیین می‌شوند و لوازم تزیینی و اکسسوری رگه‌های طلایی دلپذیری در خانه ایجاد می‌کنند.

اکسسوری طلایی چطور می‌تواند در جاهای مختلف خانه به‌کار برود؟

۱- رنگ طلایی دکوراسیون اتاق خواب را رویایی می‌کند

معمولا رنگ‌هایی مثل بژ، هلویی، سفید، صدفی و شیری در دکور اتاق خواب بزرگسال و کودک به‌کار می‌روند. اکسسوری طلایی را با هر کدام از این رنگ‌ها به‌کار بگیرید، نتیجه خوبی به‌دست می‌آورید. میزتوالت با پایه‌های طلایی و آینه‌ای که قابی به همان رنگ دارد، فضای اتاق را عوض می‌کند.

اگر علاقه‌ای به چنین میزتوالتی ندارید، به روتختی و کوسن طلایی فکر کنید. برای مثال می‌توانید چوب‌‌پرده، لوستر و کوسن روی تخت را طلایی انتخاب کنید. روتختی صورتی ملایم برای چنین استایلی خیلی مناسب است.

۲- طلایی؛ آشپزخانه را هیجان‌انگیز نشان می‌دهد

در آشپزخانه می‌توانید سراغ وسایل برنجی و طلایی بروید. لوستر، دستگیره کابینت و شیرآلات سینک وسایلی هستند که می‌توانند طلایی و درخشان انتخاب شوند. این رنگ به کرم خیلی می‌آید و ظاهر لوکسی به آشپزخانه می‌دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید